[Epitesz-barkacs] Volt: Jó minőségű hősugárzót milyet, hol tudok venni? - lett: teljes körű garancia

Horváth Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2019. Nov. 27., Sze, 15:04:03 UTC

  Köszi az infókat! Közben eszembe ötlött egy másik dolog...

  Pl. a Lidl-ben adnak ugye a műszaki cikkekre 3 év garanciát (vagy jótállást?). Ez teljes körű? Vagy ez is olyan, hogy nesze semmi, fogd meg jól?

  Arra gondolok,hogy valamelyik esetben 6 hónapon belüli meghibásodás esetén az eladónak, az után a vevőnek kell bizonyítani... a bizonyítandót... tehát gyakorlatilag ez 6 hónapos jótállásnak vagy garanciának felel meg a vevő részéről.

  A Lidl-nél mi a helyzet? Illetve hol, melyik cégnél adnak minél hosszabb, teljes körű garanciát? (Ha valahol kapnék mondjuk 3 év teljes garit, akkor mélyebben a zsebembe nyúlnék.)

   Horváth Zsolt