[Epitesz-barkacs] last minute

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2019. Okt. 12., Szo, 12:56:57 UTC

Pataki István wrote:
> Hát, igen, aki odafigyelt fizika órán az egyszerű gépek témakörnél:)

Sajnos nem. Semmi konkrétat nem tudok érdemben megjegyezni, mindig csaknem
mindent ki kell újra találnom, vagy ha mondjuk egy áramköröcskét már korábban
csináltam, sokszor neki kell veselkednem újra megérteni a rajzról, hogy mi a
fenét is gondoltam anno, hogy kell ennek működnie.

Vagy pl most szóba került a másik listán egy filmsorozat. Emlékeztem, honnan
töltöttem le, mert már nincs meg. Csak meg akartam nézni, hogy megy-e. Megnéztem
az első két epizódot, és rohadtul nem emlékeztem rá, szóval nyugodtan
megnézhetem újra, újként fog hatni. :-)