[Epitesz-barkacs] Kiszakadt a pozdorjából a csavar

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2019. Okt. 13., V, 15:20:30 UTC

Dienes József wrote:
> Igen, azt a másik listán csak azután olvastam, hogy ezt már elküldtem.
> Azonban az eporapid/uverapid elég rideg lesz megszilárdulás után,
> vagy nem?

Az eporapid meszilárdulás után olyan, mint egy kicsit lágyabb műanyag. Ha vékony
réteg jön össze, hajlítható is, szóval nem rideg, mint asszem az epokitt.

> A ragasztórúd gyengébb ugyan, de szívósabb marad hosszabb
> távon is.

Akkor nekem nem jóféle van. Úgy éreztem valahányszor, amikor használtam, hogy
erre tényleg ráillik a takony szó. :-) Viszont sok nyákon láttam már olyat, hogy
elég nehezen szabadítható el tőle az alkatrész, szóval biztos sokféle van. Ami
nekem van, az alapanyag egy fehér rúd, nem tűnik túl erősnek, Mintha viasz
lenne, csak annál azért persze erősebb.