[Epitesz-barkacs] Kiszakadt a pozdorjából a csavar

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2019. Okt. 14., H, 09:32:21 UTC

Szia, köszi, igaz :)

Most még tart nálam a lusta ember effektus... Ha a hígat beleöntöm, az
kifolyik, hacsak le nem szedem a falról a szekrényt - amihez viszont
nincs sok kedvem. Aztán lehet, hogy végül ez lesz.
De ha tervezek és nyomtatok egy jól működő ilyen csavart, amivel
szárazon meg tudom oldani, akkor olyan dolgot csinálok, amit szeretek,
ha szekrényt leszerelek, felfúrok, gyantázok, zsírozok, akkor meg olyat,
amit nem annyira :))

Gábor