[Epitesz-barkacs] Kiszakadt a pozdorjából a csavar

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2019. Okt. 14., H, 10:28:06 UTC

Kaczmarek Edvárd wrote:
> A gyurmaszerű kétkomponensű epoxi nem megoldás?  Az nem folyik ki.

Szépen járkálunk körbe-körbe a téma körül. :-)
Szerintem tök jó, ha ezt a 3D printeres módit bedobja, főleg, ha még a lyukat is
bele tudja programozni, és valami szintén nem folyós (vagy akár folyós is lehet)
beragasztja. Persze ha szépen van kifúrva, a befeszülős módi is talán működik,
de csak akkor, ha nem túl nagy átmérőben ki lehet tisztázni a lyukat.

Én is úgy vagyok vele, hogy ha van valami eszközöm, főleg, ha új, igyekszem
találni hozzá feladatokat, főleg, ha szükséges is. Az is szempont, hogy helyben
meg lehet-e csinálni jól, vagy el kell-e lambadázni valahova valamit venni
hozzá, és emiatt akár sokat autózni, mert nincs közel-távol olyan bolt, ahol van
az a valami.