[Epitesz-barkacs] pincefal állagromlás

Sandor Szali szali.sandor at gmail.com
2019. Okt. 17., Cs, 14:24:59 UTC

Csak a malter es a vakolat porladt, eros teglak, kozben megneztem, beton az
alap, ez csak a vakolhatosag miatt van egy sorban odarakva. Vettem
paratlanitot, 20at megert, valszeg nem kell, a paratlanito most 55%-ot
mutatott, valszleg a bezart ablak ajto ratett a dologra, tavaszal osszel
batran lehet huzatot csinalni, es nincs vész, de lehet hogy agyonszárítom
majd.