[Epitesz-barkacs] OT: Rudolf (róka) veszettség

Horváth Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2019. Okt. 21., H, 11:52:14 UTC

  Bocs a nem idevágó témáért, de nem tudom, hol kérdezhetnék ilyesmit...

  Szombat este rókát találtam a pincében. Az ajtót nem lehet bezárni, sötétedés után, valamikor 19-20 óra között vackolta be magát a pincébe. Pedig villanyok égtek az udvaron és ketten a lányommal mozogtunk az udvarban illetve néha betéved egy-egy macska is... Amikor megtaláltuk, nem szaladt el a dög, csak nézett, mint Jenő a moziban. Kirohantunk és behúztam magunk után az ajtót. A videók ez után készültek. Szerintetek veszett lehetett? Az a vicsorgás szerű kifejezés a pofáján természetes? (Én még sosem láttam élőben ilyen közelről rókát.)

  Mindenesetre hypóval körbepermeteztem az egész pincét térd magasságig. Szerintem ennyi óvintézkedés elegendő. (Mielőtt valaki viccelődni kezdene: a házat nem gyújtanám fel emiatt... :D)

https://i.imgur.com/6rHGtzW.mp4
https://i.imgur.com/u1vAb9f.mp4

  A ház nem "szélső"! Tehát nem lakott település szélén vagyunk, nem a mezőről jött be! Bármely irányból legalább 500m-re vagyunk a "vadontól".

   Horváth Zsolt