[Epitesz-barkacs] Vegyestüzelésű kazán azonosítása és egyéb kérdések

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2019. Okt. 28., H, 18:21:24 UTC

Szia!

A kazánt nem ismerem fel, de a füstcsőre tennék egy hőszigetelő paplant.
Nem tudom pontosan hogy hívják, de ránázásre egy alufóliára kasírozott
szálas hőszigetelő. Talán öntészeti boltokban van 1000 fok fölötti hőállóságú
is.
Mennyi lehet a háztáji hőszigetelésre szánt üveg-/ásványgayapot
hőállósága?

Üdv

Gábor

SZIGETI Szabolcs írta 28 Oct 2019  19:01 levelében:

> Sziasztok!
>
> Felismeri-e valaki a képen látható kazán típusát? Házzal
> együtt jött és szeretném tudni a paramétereit, típusát, ha kell
> pótalkatrész, de nem tudtam eddig beazonosítani.
>
> Másik kérdés. A füstcsöve elég rendesen sugározza a hőt, ami
> nem tesz jót a közelben lévő dolgoknak, konkrétan pl. mögötte a
> falon lévő nyomásmérő műanyag "üvege" elég rendesen
> eldeformálódott már a múltban. Létezik olyasmi, hogy
> hőszigetelés vagy árnyékolás füstcsőre? Pl. hasonló dologra
> gondolok, mint mondjuk az autók kipufogórendszerén szokott lenni
> [...]

Üdv

Gábor
http://jokaja.hu