[Epitesz-barkacs] Melyik szivattyú jó minőségű?

Horváth Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2019. Sze. 7., Szo, 19:46:51 UTC

  Lehet, hogy korábban félreérthető voltam: keringtetni nem ezzel akarok forró vizet! Csak legfeljebb átnyomni egyik tartályból a másikba.

  Vettem 2 db-ot a Lidl-ben. (Amit korábban linkeltem az újságjukból.) Ma voltam, még mindig van belőle dögivel. :D De még kipróbálni sem volt időm. :-/

   Horváth Zsolt