[Epitesz-barkacs] Padloszint valtoztatasa

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2019. Sze. 12., Cs, 04:24:38 UTC

Ne hőbörögj!
Nincs olyan, hogy nem lehet.
Nekem fafurnéros, gyárilag készre lakkozott olasz beltéri ajtókból is gyalultak
le úgy, hogy utána nem látszott. Meg lehet oldani.
Ha sikerül is szerezned valahonnan olyan gépet, ami tudja azt, amit
elképzeltél, valószínűleg rapityára fog törni az aljzatbeton. A kor szokása
szerint ugyan betonacél hálóhoz kötözték a padlófűtés csöveit, annak
azonban nincsen statikai/betont erősítő szerepe, mivel fekszik az alatta levő
hőszigetelésen és fólián, nincs rendesen beágyazódva az esztrichbe.

Ezért javaslom, hogy gondold újra az ajtók megmunkálását.
Ha szerelt (nem befalazott) ajtók vannak, még ki is lehet venni, csak a habot
kell kivágni és akár följebb is lehet tenni. Még mindig egyszerűbb, mint a
betont faragni kétes eredménnyel.

Relax ;-)

Gábor