[Epitesz-barkacs] konyhai elszivo elektromos tiltás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2019. Sze. 13., P, 19:34:08 UTC

Sandor Szali wrote:
> Hát igen, teljesen nyugodtak csak zárt égéstérnél lehetünk.

Van más megoldás is: át kell térni a hőszivattyús fűtésre. :-)
Különben messzemenően megértem a gázfűtéseseket. Van sok előnye. Pl ismerős nem
tudta elindítani tavaly, már nagyon fázott, és rávett, hogy nézzem meg. Végül
csak hülyeséget találtam, simán elindult. Tényleg már kellemetlenül hideg volt a
házban, de a gáz sokkal nagyobb beépített teljesítményt szokott jelenteni.
Ezúttal a hőigény valami pár kW lehetett, de a cirkó huszonkilowattos, és amíg
ott voltam, nem sok ideig, azalatt a léghőmérséklet el is érte a beállított
asszem 22 vagy 23 fokot. Na ezt egy oda méretezett hőszivattyú nem tudja. Azaz
be lehet építeni ekkora többletteljesítményt, de az marha drága és fölösleges
is.