[Epitesz-barkacs] low-e szkeptikusság

Sandor Szali szali.sandor at gmail.com
2019. Sze. 18., Sze, 19:44:33 UTC

ja igen, tényleg ezt már el is felejtettem, pedig olvastam már róla,
abszolút jogos.
nade, szigorúan kéményes fűtések vannak, és ilyenkor kintről jön a huzat.

vagy abban a helyiségben ahol éppen nincs fűtés, létre tud jönni lecsapódás?
akár nyitott szobaajtókkal sem, sztem, mert azért onnan is szívódik a levegő.

És itt sztem itt az üvegek jól zárnak, a tok az ami nem hermetikus, az
meg egyforma.

Vagy rosszul gondolom?

szerencsés lenne kintre mert kisebb, olcsóbb, könnyebb, és így le
lehet venni a belső szárnyat akár.