[Epitesz-barkacs] low-e szkeptikusság

Sandor Szali szali.sandor at gmail.com
2019. Sze. 19., Cs, 05:55:25 UTC

Igen, abba már beletörődtem.
Különben nem lenne jobb a hangszigetelés 3-16-4-el? 3-16-5-el biztos,
de valamiért a 4-16-4 a bevált.

Rámszakadt a lakáskassza, csinálok padlásfödém szigetelest is 15cm
EPS-el, elmélkedek a párazáró fóliáról, egy mezei sima nylonfólia
biztos jó, de láttam bubizacsit is, és vajon a hőtükrösnek,
[alufóliának] lehet kimutatható hatása egy kb. 40 cm vastag
kohosalakos horcsik födém felett?