[Epitesz-barkacs] Vékony lemezbe nagyobb lyuk fúrása

Pataki István iipataki at freemail.hu
2019. Sze. 20., P, 20:50:44 UTC

https://www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/28512100/

Így is kell egy lyuk a csavarnak, azon megtapasztalhatod, hogyan
viselkedik a spirálfúró a rozsdamentes anyagban. A mosogató lemezének
keménysége összemérhető a mezei fúróhegyekével, különösen az olcsó
távolkeletivel. A 35mm egy szokásos méret, talán még elbírja a 37-est
is,  de nagyobb lyukat semmiképpen ne csinálj, mert rögzítési problémáid
lesznek.Szerintem még az előző szálban megírtam, hogyan csináltam meg
három furattal (egy a rögzítésnek, kettő a vízcsőnek), de ellenségemnek
sem kívánom azt a kínlódást az USA (Ujpesti Serbli Acél) fúrószárral.
Talán a lépcsősfúróval könnyebb lenne, viszont nem biztos, hogy egy
darab kibírja a három furatot. Fúrásnál javallott alul-fölül darabka
keményfával jól megtámasztani a lemezt. Két darab pillanatszorítóval
tudod rögzíteni. A képen mutatott körkiszúróval szerintem ne is
kísérletezz ha nincsen gyakorlatod, mert csak problémád lesz vele, és
balesetveszélyes is.

És ne kend meg szilikonnal a csap alatti tömítést, mert szárazon is
elegendő zárást biztosít, ha mégis megkened, elforoghat az egész csap.
A meneteket viszont nyugodtan megkenheted, segít, ha később szét kell
szedned.

pi