[Epitesz-barkacs] polisztirol vágó

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2019. Sze. 23., H, 17:21:10 UTC

Ha jó hosszú karra teszed, ugyan körív mentén fog mozogni, de 15 cm-en
elhanyagolható lesz az íveltsége - gondolom épület hőszigetelő táblák
vágása a cél. Mechanikailag sokkal egyszerűbb a kivitelezése. Egy asztal és
a karok lehetnek akár tetőlécből is. Persze ha más célra lesz, akkor lehet
bonyolítani

Gábor

Sandor Szali írta 23 Sep 2019  18:45 levelében:

> barkácsolnom kell egyet,  kb. 15 cm függőleges precíz mozgást
> kéne biztositani egy rugóval feszített,  1 méteres kanthal
> huzalnak.
>
> Milyen megoldás biztositaná ezt? Amire gondoltam, de nem tudom hogy
> keressem, sztem láttam már ilyen vasat, derékszögben hajlitott
> keskeny lemez, vagy én hajlitom meg, és a függőleges részén
> végig egy rés van, belepasszoló csavar csúszkálhat benne. [nem a
> C profil]

Üdv

Gábor
http://jokaja.hu