[Epitesz-barkacs] Vízvezeték és csap kérdések

Horváth Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2020. Ápr. 2., Cs, 11:07:06 UTC

  Sziasztok!

  Ki kell cserélnem a kerti csapomat, mert korábban szétfagyott. (Nem az én hibám, az előző tulaj műve.)

  Nagykanizsán egyetlen helyen lehet menettel ellátott vízcsövet venni, az OBI-ban. Valami malajziai csodacső. :-/ Hozzá kellett vennem természetesen egy csapot is, szintén OBI, Emil Lux márkájú.
  Felmerült bennem ezekkel kapcsolatban néhány kérdés.

  1. Máshonnan nem lehet ilyen menettel ellátott vízcsövet venni? Vizesek (vízszerelők) nem foglalkoznak ilyesmivel?
  2. A cső horganyzott. De ismerős azt mondta, hogy fessem le azt a részét, ami a föld alá kerül, mert nagyon gyorsan szét fog rohadni. Tényleg le kellene festenem? Mennyit javít az az élettartamán? Ha festem, milyen festékkel?
   3. Hol lehet normális minőségű ilyen és hasonló anyagokat venni??? Van olyan márka vagy bolt, amit tudtok ajánlani? (Vagy ma már tényleg minden sz** és csak az a lényeg, hogy olcsó legyen? :-/ )

   Horváth Zsolt