[Epitesz-barkacs] Vízvezeték és csap kérdések

Palasik Sándor sandor at palasik.hu
2020. Ápr. 7., K, 08:07:34 UTC

> A műanyaggal körbetekerés működhet konyhai fóliával is?

Működhetne, ha nem lenne olyan vékony. Bár tekerheted akárhányszor  :-)
és végül is minden rétege vastagabb, mint egy festékréteg.

> Tehát celofánnal? (Momentán nem tudok cukorgyári zacskó alapanyagot
> szerezni... :D )

Az nem celofán :-), hanem inkább polietilén. A zacskók nagy része abból
van. A celofán eléggé kiment a divatból egyébként is.

Én felvágnék egy szemeteszsákot spirálban. Fekete lenne a legjobb.

Palasik Sándor