[Epitesz-barkacs] SOFA optika

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2020. Ápr. 15., Sze, 07:10:05 UTC

Szia Sándor!

Nálunk is van szellemkép, de nem tudnám a méretét megbecsülni.
Hasonló méretű, mint a tükörkép.
Az ablakot megnyomva nem látom, hogy változna.

Az ablak Sofa, az üvegen a következő olvasható: HOSZIG 4-16-4LOW-E K 1.1
2004. 10. 27. 18:31

Az ablakot a Sofa gyártotta, de az üveget nem.

Üdv. Tibi

Sandor Szali <szali.sandor at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. ápr. 12., V,
20:38):