[Epitesz-barkacs] 30 éves lágy PVC szegélycsik ragasztása 30 éves melegburkolathoz

Sandor Szali szali.sandor at gmail.com
2020. Ápr. 20., H, 07:58:24 UTC

Hello,
A palma mondjuk mindenre rátapad, nekem pár év után szétvált ez a
szegélyléc palma ragasztás után, de lehet hogy nem tartottam be azt hogy
hagyni kell megszáradni és akkor összenyomni. Hegesztés alatt azt értem
ahogy a kemény PVCt a ragasztoja feloldja és pillanatok alatt összehegeszti
a két darabot. A lágypvct nem tudom melyik oldja, feltetelezem a draga
lagypvc ragasztok, kerdes még hogy 30 eveset is felold-e.