[Epitesz-barkacs] =?UTF-8?Q?_30_=C3=A9ves_l=C3=A1gy_PV?==?UTF-8?Q?C_szeg=C3=A9lycsik_rag?==?UTF-8?Q?aszt=C3=A1sa_30_=C3=A9ves_?=melegburkolathoz

njjano njjano at firegate.hdsnet.hu
2020. Ápr. 20., H, 09:41:10 UTC

Ha mar palma: keszulekekben lehetett gyakran latni hogy vezetekeket vagy pl.
alu elolapba a muanyag dolgokat valami hasonlo ragasztoval ragasztottak be.
Hasonlo, de nem olyan mint a Palma, mert az eredeti vastag marad szaradas
utan is, a palma meg osszeesik... tudja valaki mi az a ragaszto, es esetleg
honnan lehet szerezni?

Jano

--
Open WebMail Project (http://openwebmail.org)