[Epitesz-barkacs] Szivattyú (búvár?) melegvízhez

Horváth Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2020. Aug. 10., H, 11:49:05 UTC

  Ahogy korábban írtam: első körben fixen lesznek telepítve (ha egyáltalán eljutok odáig). Utána jöhet a forgatás. A forgatás meghibásodása annyit eredményez, hogy nem forog tovább, tehát áll. Tehát ugyanannyi jön le róla (teljesítmény), mintha eleve forgatás nélkül készült volna. Tehát saját munka + anyag díja. A karbantartása attól függ, mi jön még hozzá anyag. Pl. egy villanymotor pluszban. Havonta zsírozás.

   Horváth Zsolt