[Epitesz-barkacs] Szivattyú (búvár?) melegvízhez

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2020. Aug. 10., H, 12:21:53 UTC

Hi,

On Mon, Aug 10, 2020 at 1:51 PM Horváth Zsolt <hozso_001 at freemail.hu> wrote:

>  Sem a napkollektorokat, sem a tartályt nem tudom nyomásállóra készíteni
> házilag. Lehet, hogy a nyitott tartályt és kollektorokat sem tudom majd
> megcsinálni, de ennek még mindig nagyobb az esélye, mint a nyomásálló
> edények elkészítésének.

Aha. Szóval mindent házilag akarsz. Értem, ekkor azért gyárihoz hasonló
kWh/év értékeket ne is várj, még forgathatóan se fogod elérni a gyári fix
telepített teljesítményét. Nem űrtechnika a napkollektor készítés, de
otthoni körülmények között nem igazán tudsz hatékony napkollektort építeni.
De oké, elengedtem a témát, csináld. :)

--
Bye,
Auth Gábor (https://iotguru.cloud)