[Epitesz-barkacs] ELMU kötődoboz és a pára

Sandor Szali szali.sandor at gmail.com
2020. Jan. 11., Szo, 20:11:06 CET

lehet elgurulok es megnezem hogy ahol fuggolegesen jon be az utcarol, jo
hosszan bedugva valamit, latni-e nedvesseget rajta.
Nem lesz egyszeru, meg kibontani se.
Magát a dobozt meg ki se tudom bontani.
vagy VAlami tolcserszeruseggel hajszaritoval meleget befujni aztan
leszilozni, aztan ELMUt hivni.

NAde ha igy van, idaig miert is nem folyott ott le viz? Most a doboz joval
melegebb mint idaig volt télen. Igaz most lehet egy hajszálrepedés körben a
tetején, párazárás alatt.