[Epitesz-barkacs] kerítés

gyapo gyapo at freemail.hu
2020. Jún. 13., Szo, 14:33:07 UTC

2020 June 13, Saturday 16:21 Gábor, you wrote:
GA> Akkor a szomszéd oldja meg, hogy a kutyája ne ugorjon át, az ő felelőssége,
GA> ilyenkor ő kell építsen saját kerítést a saját telkén. Persze fizetheti
GA> neked, hogy ne legyen két kerítés, de semmi nem tiltja, hogy mindenki a
GA> saját telkén kerítést építsen.

Nálam volt egy ilyen kutyás eset. A kerítést nem én építettem,
téglafal, de a szomszéd a falhoz épített valami kalyibát, és arra a
kutya fölugrott, majd onnan át hozzánk. Én nyitottam a kaput és
kizavartam a kutyát (két macska van a háznál, de amúgy sem tűrnék meg
egy idegen kutyát), akkor még nem tudtam hogy honnan került be az
udvarba. Aztán jött a szomszéd, mondtam, hogy kizavartam az utcára,
meg is kapták 5000 Ft-ért a sintértől, aki valamikor begyűjtötte.
Szóval az én érdekem is, hogy ne ugráljon át a kutya, ha eleve
alacsony kerítést építek, akkor magammal tolok ki, mert a kutya egy
ösztönlény, sokan semmit nem tanítanak neki. Az meg nem jó, hogy én az
alacsony kerítésemmel kényszerítsem a szomszédot, hogy állandóan
láncon vagy kennelben legyen a kutya.

Üdv.: gyapo