[Epitesz-barkacs] kerítés

Orbán Mihály minyu at freemail.hu
2020. Jún. 14., V, 20:06:54 UTC

Köszönöm mindenkinek a hozzászólást. Gábornak igaza van. Én is utána néztem és kiderült, hogy nincs kerítés építési kötelezettsége senkinek sem, kivéve a hatósági elrendelést.
Amúgy nem lett gond a dologbol. A szomszéd már neki is állt a kerítés alapjának kiásásához.
Valószínű nem is ő kevert a dologban, hanem egy "jóakaró".
Bár én ritkán vagyok ott, de bízom benne, hogy jó kapcsolat lesz köztünk az új szomszéddal.
Üdv mindenkinek!