[Epitesz-barkacs] Szőnyegtisztítás

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2020. Sze. 16., Sze, 08:59:58 UTC

Sziasztok!

Úgy alakult, hogy lett eléggé sok szőnyegem, amiről nem tudom, hogyan
használták, de szeretném úgy kitisztítani, hogy nyugodt lélekkel
mezítláb is merjünk járni rajta.

Ezek rendes, minőségi, hagyományos szőnyegek, nem olyan egyszerű, mint
pl. rongyszőnyeg, bevágom a gépbe és kész.

Mindannyiunknak érzékeny a bőrünk, olyan megoldás kellene, hogy
irritáló, allergén anyag ne maradjon benne.

Itt egy Karcher kombinált gép, amivel ki tudom juttatni a mosószert és
visszaszívni.

A gyári szőnyegtisztító szerekkel az a bajom, hogy nincs olyan, hogy
szenzitív, vagy hasonló.

Rakhatnék pl. illatmentes szenzitív krémszappant, tusfürdőt a gépbe, de
lehet, hogy az olyan szappanmaradékot hagy a szőnyegben, amitől belől
ragacsos lesz, és vonzani fogja a port.

Mit tanácsoltok?

Gábor