[Epitesz-barkacs] Szőnyegtisztítás

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2020. Sze. 16., Sze, 11:37:27 UTC

Hali!

Hát, ezt olyan érzésre csináltuk, vödör vízbe pár kupaknyi. Először
kiverettük a port nagynyomásúval, aztán kefével és samponos vízzel
végigmentünk rajta. Szóval nem a gépből nyomtuk a sampont. Végül két létra
közé rakott rúdra lógattuk a szőnyeget és nagynyomásúval öblítettük, elég
jól látszott, hogy meddig habzik és mikor van kiöblítve. aztán hagytuk
kicsöpögni/száradni.

Szabolcs

Acs Gabor <levlista at e8e.eu> ezt írta (időpont: 2020. szept. 16., Sze,
12:48):