[Epitesz-barkacs] XPS kulteri ragasztás

Sandor Szali szali.sandor at gmail.com
2021. Dec. 28., K, 08:49:40 UTC

Üdv,
létezik még a lista?

Most olyan barkácskérdés merült fel hogy társasház kéményére ragasztanék
kint egyből a cserép felett XPSt.
Mi való oda? a 25kg por zsákos por ragasztó (1-2nm lesz csak)
vagy a styropor nevű vödrös (ez nem tudom milyen, lehet hogy muanyag is van
benne)
vagy lehet sziloplaszttal, vagy akár akrillal is stabilan felragasztani,
vizzálló, fagyálló lesz?
Van még egy kiló nem vizálló faragasztóm is, az is tud ragadni
sokmindenhez, de sztem elég neki a nedvesség ahhoz hogy nyom nelkul
eltűnjön :)