[Epitesz-barkacs] XPS kulteri ragasztás

Sandor Szali szali.sandor at gmail.com
2021. Dec. 28., K, 09:32:15 UTC

Köszi, az igaz, azzal csinaltam EPSt a lakáskassza kampányban :)
csak ott azért van tágulás is, ki kellett támasztani a cuccokat.
A purhab nem valo nedves környezetbe, nem tudom ez a változata mennyire
bírja.

De közben eszembe jutott hogy az XPS lehet pár éven belül vállalhatatlanná
válik a Naptól, Akkor már habkartonnal le kéne burkolni, meg dűbelezni,
nameg mit szól hozzá a társasház.

A kémények, szellőzők szépen hozzák be a hideget, persze nincs egyszerű
megoldás.