<html><head><style type="text/css"><!-- DIV {margin:0px;} --></style></head><body><div style="font-family:times new roman, new york, times, serif;font-size:12pt"><div>milyen kerek az, amivel 2.5baron jarsz???<br><br>egy vastagabb montenbajkra jo ez az ertek, de szokasos aszfaltgumira ez eleg alacsony. nincs az oldala kirepedezve?<br><br>vajk<br></div><div style="font-family: times new roman,new york,times,serif; font-size: 12pt;"><br><div style="font-family: arial,helvetica,sans-serif; font-size: 10pt;">----- Original Message ----<br>From: Mágus Bérprogram Demo  &lt;magus.demo@dpg.hu&gt;<br>To: Amatőr építészek és barkácsolók klubja  &lt;epitesz@lists.javaforum.hu&gt;<br>Sent: Friday, 12 September, 2008 17:56:55<br>Subject: Re: [Epitesz-barkacs] autópumpa dugattyúja<br><br>jhidvegi&nbsp; &lt;<a ymailto="mailto:jhidvegi@gmail.com" href="mailto:jhidvegi@gmail.com">jhidvegi@gmail.com</a>&gt; 2008.09.12. 17:12:16 +2h-kor írta:<br><br>&gt; Mágus
 Bérprogram Demo&nbsp; wrote:<br>&gt; &gt; autópumpa bőrdugattyút, vagy ezt helyettesítő<br>&gt; &gt; gumidugattyút&nbsp; (lengéscsillapító javítókészletben?)<br>&gt; &gt; (vagy főfékhenger javítókészletben?)<br>&gt; &gt; keresek<br>&gt; <br>&gt; Szerintem ott nem találsz.<br>&gt; Viszont nekem is van egy autópumpám, lábbal kezelendő, és néha fogja <br>&gt; magát, és nem fúj, inkább átszelel a dugattyú mellett, főleg télen.<br>&gt; <br>&gt; Megoldás volt: szétszedés után a bőrt jól kihajtogattam, megáztattam <br>&gt; olajos trutyiban és a fémport eltávolítottam így, a hengerét is kimostam, <br>&gt; aztán összeraktam úgy, hogy minél kevésbé legyen összenyomva. Fújás közben <br>&gt; pedig adni kell neki a kakaót rendesen, hogy meglegyen a nyomás, az is <br>&gt; szétfelé nyomja a bőrt. Hát már van vagy 25 éves, de még mindig jó. (Az a <br>&gt; mechanikailag elég stabil bolgár szerkezet, ha
 jól rémlik. A mai lábpumpák <br>&gt; tizedannyi ideig se bírták, abból is van, de gyenge, mint a lisztharmat. <br><br>pár éve van egy lábpumpás kéthengeres és tavaly egy kerékpárosboltban<br>egy autópumpára hasonlító nyomásmérős "lerakni a földre, és úgy nyomni két kézzel"<br>ketyere (állítólag montenbike-osok számára)<br>három pumpálás után szétcsavarodott a bőrdugattyúnál, kezemben maradt a rúdja, <br>bennemaradt a bőrdugattyú, 1 óra alatt sikerült egy drótdarabbal együtt kipiszkálni<br> <br>no ekkor derült ki, hogy az orosz bőrdugattyús autópumpa bőréhez hasonlítva kb 1/5 öd<br>vékonyságú, vagy annál is vékonyabb van benne<br><br>&gt; :-) A dugattyúja is kisebb sokkal.)<br><br>az utóbbi időkben a kerékpárgumik jó részében autószelepek vannak<br><br>&gt; Kézipumpa? Hát az is van valahol, de azzal autógumit felfújni hááááát.<br>&gt; <br>&gt; De a korábbi biciklis témákra
 gondolva neked nem biciklikerékre kell? Az <br>&gt; annyiból tök más, hogy oda már komolyabb nyomás kell, nem 2-3 bar, vagy <br>&gt; tévedek? Cserébe töredék térfogat.<br><br>a biciklikereket 2 - 2,3 bar -ra nyomom (a pehely 120 kilóm alatt kell ennyi)<br>bevásárlás, stb idején akár 2,5-re is<br><br>ha kisebb távra megyek akkor a hűtőszekrénykompresszor hamar felpöfögi,<br>de hosszabb (vagy kritikus) útra érdemes elvinni egy kézi vagy lábhajtányosat<br><br>&gt; Vannak a teljesen kézben tartandó biciklipumpák. Ennél szarabb az lehetne <br>&gt; csak, aminek az egyik felét fülbe kell dugni, egyik kézzel pumpálni, a <br>&gt; másikkal meg a levegőben tartani a biciklit, hogy ráilleszkedjen a pumpára <br><br>kínai szarok is ilyenek :-)<br><br>&gt; a kerék.... :-) Na de egy sportembernek kérem ne legyen már ez gond! :-) <br>&gt; Még hogy lerakni a földre, és úgy nyomni két kézzel? Uram bocsá lábbal? <br>&gt;
 Hova gondolunk már! Nem kell ellustulni kéremszépen! :-) <br><br>szóval marad a bőr.........<br>_______________________________________________<br>Epitesz mailing list<br><a ymailto="mailto:Epitesz@lists.javaforum.hu" href="mailto:Epitesz@lists.javaforum.hu">Epitesz@lists.javaforum.hu</a><br><a href="http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz" target="_blank">http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz</a><br></div></div></div><br>




      </body></html>