<html><head><style type="text/css"><!-- DIV {margin:0px;} --></style></head><body><div style="font-family:times new roman, new york, times, serif;font-size:12pt"><div>egy ilyen motorban a csapagyon kivul nincs kopo alkatresz.<br><br>a modell vezerlo hasznalata erdekes otlet. motornak nem hasznalnek modellmotort, ezeknek a fordulatszama tobbszoros egy szivattyuhoz kepest.<br><br>egy gyari szivattyu motorjat kellene atalakitani. <br><br>vajk<br></div><div style="font-family: times new roman,new york,times,serif; font-size: 12pt;"><br><div style="font-family: arial,helvetica,sans-serif; font-size: 10pt;">----- Original Message ----<br>From: "szepygab@gmail.com" &lt;szepygab@gmail.com&gt;<br>To: Amatőr építészek és barkácsolók klubja &lt;epitesz@lists.javaforum.hu&gt;<br>Sent: Friday, 26 September, 2008 17:20:19<br>Subject: Re: [Epitesz-barkacs] BLDC motor kérdés<br><br>On 26 Sep 2008 at 16:59, Mágus Bérprogram Demo&nbsp; wrote:<br>&gt; ilyen
 ketyerék ellenére miért marad meg az épületgépészeti tudomány a<br>&gt; hálózati feszültségkiesés alatt megfulladó f~ntésirányításnál?<br>Szerinted ekkora terfogatban ennyi energia mennyi hot fejleszt?<br>Ha nem egy repulomodell orraban kapja a huzatot, hogy oldod meg a <br>huteset? Nem olyan ez, mint egy F1 motor? Konnyu, baromi nagy <br>teljesitmenyu, de 5-6 oranal tovabb nem birja<br><br>udv <br><br>szepygab<br><br>_______________________________________________<br>Epitesz mailing list<br><a ymailto="mailto:Epitesz@lists.javaforum.hu" href="mailto:Epitesz@lists.javaforum.hu">Epitesz@lists.javaforum.hu</a><br><a href="http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz" target="_blank">http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz</a><br></div></div></div><br>




      </body></html>