<html><head><style type="text/css"><!-- DIV {margin:0px;} --></style></head><body><div style="font-family:times new roman,new york,times,serif;font-size:12pt"><div>azert megy mindenki a belvarosba, meg azon keresztul, mert az a franya belvaros kozepen van. Es ha el akarsz menni mondjuk a keletitol a batthany terre, akkor at kell menj a belvarosba, nem fogsz az m0 fele kerulni. pusztan grafelmeletileg belathato, hogy ha a kiindulasi pontok es a celpontok a sikon egyenletesen vannak elosztva, es total veletlenszeruek az utazasok, ha torekednek az utazok a rovid utra, kozepen nagyon nagy lesz a forgalom.<br><br>az egy nagyon erdekes kerdes, hogy akkor vegulis mit tegyunk a belvarosba. valami olyat, ami nem okoz nagy forgalmat, de elturi a nagy forgalmat. amerikai peldak alapjan ez a getto, csak annak mas hatranyai vannak.<br><br>vajk<br></div><div style="font-family: times new roman,new york,times,serif; font-size: 12pt;"><br><div style="font-family:
 arial,helvetica,sans-serif; font-size: 10pt;"><font size="2" face="Tahoma"><hr size="1"><b><span style="font-weight: bold;">From:</span></b> jhidvegi &lt;jhidvegi@gmail.com&gt;<br><b><span style="font-weight: bold;"></span></b></font><br>Hát ez lehet, bár valahogy van egy olyan gondolatom is, hogy mi a frászért <br>kellene annyi autónak, tehát embernek a belváros felé tülekednie? Hát <br>valszleg csak azért, mert ott vannak valamik, amik nem lakóházak. Nem <br>színház, mozi, mert annak nem kéne ekkora forgalom, tehát valami a <br>kereskedelemmel összefüggő dolog. Azt meg - szerintem - célszerű bent <br>korlátozni.<br><br></div></div></div><br>



      </body></html>