<html><head><style type="text/css"><!-- DIV {margin:0px;} --></style></head><body><div style="font-family:times new roman,new york,times,serif;font-size:12pt"><div>Ez nekem egy vesszoparipam.<br><br>A benzin es az akkumulator kozott van egy hatalmas kulonbseg. A benzinhez kell levego hogy elegjen, sot, hogy rendesen elegjen kell meg valami tuzeloberendezes is. Tehat ugy szamolod hogy a benzin az X MJ/Kg hoenergia, de valojaban kell hozza kazan meg levego is.<br><br>Az akksit viszont ugy szamolod, hogy Y MJ/Kg elektromos energia, de ehhez az egvilagon semmi mas nem kell! Ott a stecker es kesz.<br><br>Szoval igazsagtalan osszehasonlitani az energiasuruseget. <br><br>Plusz: a fentiek miatt, egy akksinal sokkal nagyobb a katasztrofa eselye, mint egy benzineskannanal. Durva kovetkezmenyei lehetnek, ha tenyleg elerjuk a benzin energiasuruseget egy akksival. Plane hogy a gyors tolthetoseg es nagy leadhato aram miatt eleve olyan akksikra hajtunk, amiknek
 hatalmas a reaktiv feluletuk, minden arra van optimalizalva hogy semmi ne akadalyozza a minnel gyorsabb energialeadast.<br><br>vajk<br></div><div style="font-family: times new roman,new york,times,serif; font-size: 12pt;"><br><div style="font-family: arial,helvetica,sans-serif; font-size: 10pt;"><font size="2" face="Tahoma"><hr size="1"><b><span style="font-weight: bold;">From:</span></b> jhidvegi &lt;jhidvegi@gmail.com&gt;<br><b><span style="font-weight: bold;"></span></b></font><br>Az a gyanúm, hogy a nagy találmány, nagy felfedezés még várat magára. Most a Li-ion a csúcs, de még ez is messze elmarad a kívánt energiasűrűségtől. A jó az lenne, ha ráközelítene mondjuk a benzinére.<br><br><br></div></div></div><br>



      </body></html>