<html>
<head>
<style>
.hmmessage P
{
margin:0px;
padding:0px
}
body.hmmessage
{
font-size: 10pt;
font-family:Verdana
}
</style>
</head>
<body class='hmmessage'>
Zsiguli motoros erőmű igen működk, bár sokkal gyengébb, de biogázzal is be tud indulni (annak ugye kb 50% metán, 10% hidrogén, meg a többi széndioxid és nyomokban egyéb)<br>ennél leginkább a generátort és a hozzá tartozó elektronikát kell megfizetni (mondjuk tekerhetsz magadnak azt is, de a hatásfok...) de ezzel együtt ez a legolcsóbb cucc.<br><br>A zsigulgenerátor felejtős... még egy korszerű minőségi autóban is kritikán aluli minőségű generátor van... mert nem kell jobb, illetve az autó változó teljesítményleadásához rugalmasan kell alkalmazkodnia.<br><br>akksin lehet tárolni áramot, de nem túl gazdaságos. Még ha jó minőségű, lítium ion akksikban tárolod, akkor nem rossz, bár drága.<br>Lendkerekes tárolás, vagy vízerőben tárolás szerintem a jó, csak ezeknek a házi megvalósíthatósága kérdéses...&nbsp; de ha mejd megcsinálom, megmutatom :)<br><br>Passzív ház:<br>Jó a kezdeményezés, mert nem sokkal, kb 30%-al kerül többe négyzetmétere mint egy hagyományos építésű új háznak. A nagy probléma a szellőztetés, mivel ezek a házak olyanok, mint egy műanyag zacskó. Ugyanakkor az, amivel többet fizetsz érte, pár éven belül visszajön a számlákon.<br>Ha meg még kötelező is lesz, akkor olcsóbb is lesz, mivel ha nagy az igén, indul a tömeggyártás.<br>(Persze ha valakit érdekel, hozzá lehet férni, hogy az új épületek hány százaéka épül engedély nélkül, és kér fennmaradási engedélyt)<br><br><br /><hr />Maradj kapcsolatban Facebook-os és Hotmail-es barátaiddal <a href='http://www.microsoft.com/hun/windows/windowslive/products/social-network-connector.aspx' target='_new'>Kattintson ide!</a></body>
</html>