<html><head><style type="text/css"><!-- DIV {margin:0px;} --></style></head><body><div style="font-family:times new roman,new york,times,serif;font-size:12pt"><div>en nem felhasitva tennem, hanem elvagnam a csovet, es betennem ket bilinccsel toldasnak.<br><br>vajk<br></div><div style="font-family: times new roman,new york,times,serif; font-size: 12pt;"><br><div style="font-family: arial,helvetica,sans-serif; font-size: 10pt;"><font size="2" face="Tahoma"><hr size="1"><b><span style="font-weight: bold;">From:</span></b> Mágus Bérprogram Demo  &lt;magus.demo@dpg.hu&gt;<br><b><span style="font-weight: bold;">To:</span></b> Amatőr építészek és barkácsolók klubja  &lt;epitesz@lists.javaforum.hu&gt;<br><b><span style="font-weight: bold;">Sent:</span></b> Saturday, 11 July, 2009 8:32:36<br><b><span style="font-weight: bold;">Subject:</span></b> [Epitesz-barkacs] forrasztasi kerdes<br></font><br><br>egy hermetikus klímakompresszor nyomóoldalánál a
 nyakától<br>kb 3-4 mm-re a rézcső keresztirányban megrepedve<br>(vélhetően anyagfáradás lehetett, egy 20éves kompr-nál)<br><br>a szerkezetben R22 -es keringett, aminek a nyomásellenörzése<br>18bar szokott lenni, tehát nem lenne vészes nyomás<br><br>a kompresszor gumibakon van, ahova meg a nyomóoldal vezet,<br>az meg fix hely, tehát ha sikerülne megforrasztani, akkor is hamar<br>lenne anyagfáradás?<br><br>vagy jobb lenne ( mivel ezüstös forrasztáshoz gyakorlatom nincs és<br>nitrogénem sincs ) egy ragasztóanyag?<br><br>netán egy autós klímagumicsődarab (persze nem gumi, hanem valamilyen<br>műanyag)&nbsp; felhasítva és egy bilincs segítségével odaszorítva?<br><br>&nbsp; <br>_______________________________________________<br>Epitesz mailing list<br><a ymailto="mailto:Epitesz@lists.javaforum.hu" href="mailto:Epitesz@lists.javaforum.hu">Epitesz@lists.javaforum.hu</a><br><a
 href="http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz" target="_blank">http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz</a><br></div></div></div><br>



      </body></html>