<html><head><style type="text/css"><!-- DIV {margin:0px;} --></style></head><body><div style="font-family:times new roman,new york,times,serif;font-size:12pt"><div>gyorsulas-lassulaskor nem jobbak igy az erok? meg igy kcisit rugalmasan van az agy a kerekben.<br><br>a total radialis kulloknel nagyon durva erok lehetnek. <br><br>a bicikliben sem radialis a kullo, hanem azzal szoget zar be. <br><br>az ontveny motorkerekeknel is szokas ugy csinalni, hogy a kullok az agyrol erinto iranyban indulnak, bar vannak radialis kullosek is.<br><br>vajk<br></div><div style="font-family: times new roman,new york,times,serif; font-size: 12pt;"><br><div style="font-family: arial,helvetica,sans-serif; font-size: 10pt;"><font size="2" face="Tahoma"><hr size="1"><b><span style="font-weight: bold;">From:</span></b> jhidvegi &lt;jhidvegi@gmail.com&gt;<br><b><span style="font-weight: bold;">To:</span></b> Amatőr építészek és barkácsolók klubja
 &lt;epitesz@lists.javaforum.hu&gt;<br><b><span style="font-weight: bold;">Sent:</span></b> Tuesday, 1 September, 2009 8:33:52<br><b><span style="font-weight: bold;">Subject:</span></b> Re: [Epitesz-barkacs] Ruszki repulok vagy akarmi, giroszkopot hogyan  epitsunk?<br></font><br>Mágus Bérprogram Demo&nbsp; wrote:<br><br>&gt; Benz lendkereke 1886-ban<br>&gt; <br>&gt; <a href="http://www.ezermester.hu/articles/images/2004/11/osbenz_02.jpg" target="_blank">http://www.ezermester.hu/articles/images/2004/11/osbenz_02.jpg</a><br><br>Azon filózok, hogy miért ívesre csinálták a küllőket, és csinálják ma is a hasonló alakú kerekekét. Csak az az 1 ötletem van, hogy öntés után így rugalmasan fel tud venni hőtágulási deformációkat, más értelmét nem látom.<br><br>hjozsi <br>_______________________________________________<br>Epitesz mailing list<br><a ymailto="mailto:Epitesz@lists.javaforum.hu"
 href="mailto:Epitesz@lists.javaforum.hu">Epitesz@lists.javaforum.hu</a><br><a href="http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz" target="_blank">http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz</a><br></div></div></div><br>



      </body></html>