<html><head><style type="text/css"><!-- DIV {margin:0px;} --></style></head><body><div style="font-family:times new roman,new york,times,serif;font-size:12pt"><div>igen, modellek. nincs diffmu, igy is eleg bonyolult mar az a pici mechanika. van baromi komoly futomu pl. meg van benne sebvalto! az is nagyon mokas.<br><br>az egyes fokozat fixen van kapcsolva, de szabadonfutos. a kettest meg egy ropsulyos kupplung kapcsolja, tehat valamekkora sebesseg felett belep a kettes, es a szabadonfuton tulporgeti az egyest, mert az nincs kikapcsolva.<br><br>vajk<br></div><div style="font-family: times new roman,new york,times,serif; font-size: 12pt;"><br><div style="font-family: arial,helvetica,sans-serif; font-size: 10pt;"><font face="Tahoma" size="2"><hr size="1"><b><span style="font-weight: bold;">From:</span></b> jhidvegi &lt;jhidvegi@gmail.com&gt;<br><b><span style="font-weight: bold;">To:</span></b> Amatőr építészek és barkácsolók klubja
 &lt;epitesz@lists.javaforum.hu&gt;<br><b><span style="font-weight: bold;">Sent:</span></b> Mon, 10 May, 2010 0:29:58<br><b><span style="font-weight: bold;">Subject:</span></b> Re: [Epitesz-barkacs] racsnis kerdes<br></font><br>vajk fekete wrote:<br>&gt; rohogni fogsz, automodell versenyzesben hasznaljak ezt a modit! tehat<br>&gt; hogy ha eleg gyorsan kanyarodsz, akkor a belso kereken nem lesz suly,<br>&gt; siman el tud porogni...<br><br>Na ezt nem gondoltam volna, de az biztos, hogy akármilyen magasan is van ennek a kapagépnek a súlypontja, igencsak szaladni kéne vele, hogy ez a belső kerék felemelkedése előálljon, vagy csak annyira leessen a terhelése, hogy emiatt legyen könnyű befordulni pl aszfalton.<br><br>Melyik fajta autóversenyen van ez? Mert ahogy látom, pl az F1-ben nincs, ott max a rázóköveknél emlekedik el a kerék, méghozzá pont a külső, szóval ez nem ez a téma. Földúton, rally autóknál meg eleve az egész beáll
 keresztbe félig, ott meg nekem az a gyanúm, hogy a 4 kerékmeghajtás mellett 2 hatás jöhet be, ahogy kaparják ki a talajt, és szórják ki oldalra (főleg talán a motorosok, azok tudnak tök keresztbe beállni, és az első kerék van kb irányban):<br><br>Először is bejön egy rakétahajtás elv, rengeteg talajt kinyom oldalra, másrészt ralán elkaparja a felső talaj egy részét, és alatta jobbat talál a kerék.<br><br>Ja, bocs, most olvasom, hogy auto_modell_ versenyen! Ahaaa, szóval ott esetleg nincs diffimű, és így tudnak kisebb veszteséggel befordulni? Vagy szokott lenni diffimű?<br><br>hjozsi <br>_______________________________________________<br>Epitesz mailing list<br><a ymailto="mailto:Epitesz@lists.javaforum.hu" href="mailto:Epitesz@lists.javaforum.hu">Epitesz@lists.javaforum.hu</a><br><a href="http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz"
 target="_blank">http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz</a><br></div></div>
</div><br>



      </body></html>