Szia Józsi! <div><br></div><div>A problémádra ajánlanám a <a href="http://www.gmap-pedometer.com">www.gmap-pedometer.com</a> oldalt. </div><div>A térképen elkezded bejelölgetni a bejárt utad pontjait (ha jól láttam, csak a térképen lévő utcákat ismeri, mezőn át nem tud mérni), a bejelöléssel párhuzamosan rögtön kiírja az addigi úthosszt (mérföld v. km), illetve az aktuálisan utolsó előtti és utolsó pontok közötti magasságkülönbséget (m). A magasság-változásokat grafikonon ábrázolja. </div>
<div><br></div><div><br></div><div>Üdv:</div><div> Laci</div><div><br><br><div class="gmail_quote">2011/1/28 jhidvegi <span dir="ltr"><<a href="mailto:jhidvegi@gmail.com">jhidvegi@gmail.com</a>></span><br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex;">
<div class="im">Á, próbáltam én mindenfélét, és egész jó kis emelkedőket figyelmen kívül hagynak a térképek.</div><div class="im"><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
<br></blockquote></div>
Én meg két dolog között fogok választani.<br>
1. letojom az egészet, nem számít, a lényeg a magasabb pulzussal, lihegéssel eltöltött idő.<br>
2. ha úgy döntök, veszek a conradban egy barometrikus magasságmérőt, ami rövid időtávon lehet, hogy egész jól megmutatja a szintkülönbségeket. Csak valami tizenezerbe kerül, nem biztos, hogy ér annyit. Hacsaknem arra használnám, hogy autóval valamerre járva látom, hogy ez biza 800m, és tudom magamról, hogy az nekem sok, tehát nem fogok bele. De ahhoz, hogy tudjam, nekem mennyi a sok, a kipróbált útvonalakat kéne lemérni. :-)<br>
</blockquote><div> </div></div></div>