<div>
        <div>
                Sziasztok!</div>
        <div>
                &nbsp;</div>
        <div>
                Arra gondolok, hogy az elektromos teljesítménynél azt adják meg, amit a generátor le tud adni.</div>
        <div>
                Amit a vezetékei elbírnak túlmelegedés nélkül hosszú ideig.</div>
        <div>
                Vagyis valószínűleg két ilyen generátort is elbírna az a Honda motor.</div>
        <div>
                &nbsp;</div>
        <div>
                A rotációs kapát is szerintem maximum félteljesítményen használtam.</div>
        <div>
                Amit én használtam az kétütemű volt. Szerintem félteljesítményen hosszabb az élettartama.</div>
        <div>
                Azért is tervezték így, hogy durván félteljesítményen menjen, amikor a maximális elektromos teljesítményt veszik</div>
        <div>
                ki a generátorból.</div>
        <div>
                &nbsp;</div>
        <div>
                Van gépész közöttünk? Akkor javítson ki, ha tévedek!</div>
        <div>
                &nbsp;</div>
        <div>
                Üdv. Tibi</div>
        <div>
                <br />
                <br />
                &quot;Mágus Bérprogram Demo &quot; &lt;magus.demo@dpg.hu&gt; írta:</div>
        <blockquote style="border-left: 3px solid lightGray; padding-left: 3px;">
                Kormos&nbsp;Imre&nbsp;&nbsp;&lt;ikormos@freemail.hu&gt;&nbsp;2011.03.27.&nbsp;10:31:45&nbsp;+2h-kor&nbsp;írta:<br />
                <br />
                &gt;&nbsp;Egy&nbsp;benzinmotor&nbsp;teljesítményét&nbsp;a&nbsp;főtengelyen&nbsp;mérhető&nbsp;adattal&nbsp;adják&nbsp;meg,&nbsp;igy<br />
                &gt;&nbsp;ne&nbsp;számolj&nbsp;a&nbsp;30%-al.<br />
                &gt;&nbsp;A&nbsp;2.9&nbsp;kw-hoz&nbsp;képest&nbsp;a&nbsp;750W&nbsp;meg&nbsp;lófing...<br />
                &gt;&nbsp;Még&nbsp;érzésre&nbsp;is.<br />
                &gt;&nbsp;KI<br />
                -----------&nbsp;<br />
                Áramfejlesztő,&nbsp;generátor.&nbsp;Villamos&nbsp;teljesítmény:&nbsp;Egyfázis:&nbsp;2,2kVA&nbsp;-&nbsp;9,5A&nbsp;Motor<br />
                <br />
                típus:Honda&nbsp;GX-160.&nbsp;Motor&nbsp;teljesítmény:&nbsp;5,5LE&nbsp;Fogyasztás&nbsp;(liter/óra):&nbsp;1,1&nbsp;...<br />
                <br />
                az&nbsp;5,5LE&nbsp;&nbsp;az&nbsp;4,05kW&nbsp;lenne,&nbsp;ehhez&nbsp;képest<br />
                &nbsp;a&nbsp;2,2kVA&nbsp;-&nbsp;9,5A&nbsp;szintén&nbsp;lófing<br />
                <br />
                pedig&nbsp;ezek&nbsp;a&nbsp;vackok&nbsp;közös&nbsp;tengelyen&nbsp;vannak,&nbsp;tehát&nbsp;szíjáttétel&nbsp;veszteség&nbsp;sincs<br />
                <br />
                a&nbsp;fenti&nbsp;gépben&nbsp;&nbsp;akkor&nbsp;mi&nbsp;a&nbsp;vacak?<br />
                mert&nbsp;a&nbsp;benzines&nbsp;tengely&nbsp;4kW-ot&nbsp;ad&nbsp;le&nbsp;papíron,&nbsp;de&nbsp;csak&nbsp;2kW-nál&nbsp;kevesebbet<br />
                termel<br />
                tehát&nbsp;valami&nbsp;nagy-nagy&nbsp;baj&nbsp;lehet&nbsp;benne&nbsp;:-(&nbsp;&nbsp;pedig&nbsp;a&nbsp;Honda&nbsp;egy&nbsp;márkás<br />
                <br />
                &nbsp;<br />
                &nbsp;<br />
                &nbsp;<br />
                _______________________________________________<br />
                Epitesz&nbsp;mailing&nbsp;list<br />
                Epitesz@lists.javaforum.hu<br />
                http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz</blockquote>
</div>