<html><head><style type="text/css"><!-- DIV {margin:0px;} --></style></head><body><div style="font-family:'times new roman', 'new york', times, serif;font-size:12pt"><div>az a kulonbseg nem veszteseg!</div><div><br></div><div>a benzinmotor nevleges teljesitmenye az az elerheto max teljesitmeny. </div><div><br></div><div>padlogazon egyreszt nem megfelelo a fordulatszama az aramfejlesztohoz, masreszt hangos, es az elettartama is rovid lenne. ezert egy 4kW motorra (ami padlogazon 4kW) nem tesznek 4kW generatort, mert ha 4kW-on hasznalnad, hamar kinyirnad. tesznek ra egy 2kW-osat, es igy a motor sosem lesz eroltetve, szep hosszu lesz az elete. </div><div><br></div><div>az en autom nevleges teljesitmenye 150LE(112kW). 160-al haladva fogyaszt kb 11liter gazolajat. tehat a gazolaj futoertekere szamitva is csak 112kW-ot fogyaszt! ez marhara nem azt jelenti, hogy 100% a hatasfoka, hanem azt, hogy a szokasos 33% koruli hatasfokkal szamolva, a leadott
teljesitmenye ebben a pillanatban csak 40kW koruli, a motor joval a nevleges teljesitmenye alatt, reszterhelesen mukodik.</div><div><br></div><div>vajk</div><div style="font-family:times new roman, new york, times, serif;font-size:12pt"><br><div style="font-family:times new roman, new york, times, serif;font-size:12pt"><font size="2" face="Tahoma"><hr size="1"><b><span style="font-weight: bold;">From:</span></b> Varga Tibor <vti61@freemail.hu><br><b><span style="font-weight: bold;">To:</span></b> Amatőr építészek és barkácsolók klubja <epitesz@lists.javaforum.hu><br><b><span style="font-weight: bold;">Sent:</span></b> Mon, 28 March, 2011 11:09:56<br><b><span style="font-weight: bold;">Subject:</span></b> Re: [Epitesz-barkacs] aramfejleszto Re: villany rotációs<br></font><br><div>
        <div>
                Sziasztok!</div>
        <div>
                 </div>
        <div>
                Arra gondolok, hogy az elektromos teljesítménynél azt adják meg, amit a generátor le tud adni.</div>
        <div>
                Amit a vezetékei elbírnak túlmelegedés nélkül hosszú ideig.</div>
        <div>
                Vagyis valószínűleg két ilyen generátort is elbírna az a Honda motor.</div>
        <div>
                 </div>
        <div>
                A rotációs kapát is szerintem maximum félteljesítményen használtam.</div>
        <div>
                Amit én használtam az kétütemű volt. Szerintem félteljesítményen hosszabb az élettartama.</div>
        <div>
                Azért is tervezték így, hogy durván félteljesítményen menjen, amikor a maximális elektromos teljesítményt veszik</div>
        <div>
                ki a generátorból.</div>
        <div>
                 </div>
        <div>
                Van gépész közöttünk? Akkor javítson ki, ha tévedek!</div>
        <div>
                 </div>
        <div>
                Üdv. Tibi</div>
        <div>
                <br>
                <br>
                "Mágus Bérprogram Demo " <magus.demo@dpg.hu> írta:</div>
        <blockquote style="border-left:3px solid lightGray;padding-left:3px;">
                Kormos Imre <ikormos@freemail.hu> 2011.03.27. 10:31:45 +2h-kor írta:<br>
                <br>
                > Egy benzinmotor teljesítményét a főtengelyen mérhető adattal adják meg, igy<br>
                > ne számolj a 30%-al.<br>
                > A 2.9 kw-hoz képest a 750W meg lófing...<br>
                > Még érzésre is.<br>
                > KI<br>
                ----------- <br>
                Áramfejlesztő, generátor. Villamos teljesítmény: Egyfázis: 2,2kVA - 9,5A Motor<br>
                <br>
                típus:Honda GX-160. Motor teljesítmény: 5,5LE Fogyasztás (liter/óra): 1,1 ...<br>
                <br>
                az 5,5LE az 4,05kW lenne, ehhez képest<br>
                 a 2,2kVA - 9,5A szintén lófing<br>
                <br>
                pedig ezek a vackok közös tengelyen vannak, tehát szíjáttétel veszteség sincs<br>
                <br>
                a fenti gépben akkor mi a vacak?<br>
                mert a benzines tengely 4kW-ot ad le papíron, de csak 2kW-nál kevesebbet<br>
                termel<br>
                tehát valami nagy-nagy baj lehet benne :-( pedig a Honda egy márkás<br>
                <br>
                 <br>
                 <br>
                 <br>
                _______________________________________________<br>
                Epitesz mailing list<br>
                Epitesz@lists.javaforum.hu<br><span>
                <a target="_blank" href="http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz">http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz</a></span></blockquote>
</div>
</div></div><div style="position:fixed"></div>
</div></body></html>