<html><head><style type="text/css"><!-- DIV {margin:0px;} --></style></head><body><div style="font-family:'times new roman', 'new york', times, serif;font-size:12pt"><div>az a kulonbseg nem veszteseg!</div><div><br></div><div>a benzinmotor nevleges teljesitmenye az az elerheto max teljesitmeny.&nbsp;</div><div><br></div><div>padlogazon egyreszt nem megfelelo a fordulatszama az aramfejlesztohoz, masreszt hangos, es az elettartama is rovid lenne. ezert egy 4kW motorra (ami padlogazon 4kW) nem tesznek 4kW generatort, mert ha 4kW-on hasznalnad, hamar kinyirnad. tesznek ra egy 2kW-osat, es igy a motor sosem lesz eroltetve, szep hosszu lesz az elete.&nbsp;</div><div><br></div><div>az en autom nevleges teljesitmenye 150LE(112kW). 160-al haladva fogyaszt kb 11liter gazolajat. tehat a gazolaj futoertekere szamitva is csak 112kW-ot fogyaszt! ez marhara nem azt jelenti, hogy 100% a hatasfoka, hanem azt, hogy a szokasos 33% koruli hatasfokkal szamolva, a leadott
 teljesitmenye ebben a pillanatban csak 40kW koruli, a motor joval a nevleges teljesitmenye alatt, reszterhelesen mukodik.</div><div><br></div><div>vajk</div><div style="font-family:times new roman, new york, times, serif;font-size:12pt"><br><div style="font-family:times new roman, new york, times, serif;font-size:12pt"><font size="2" face="Tahoma"><hr size="1"><b><span style="font-weight: bold;">From:</span></b> Varga Tibor &lt;vti61@freemail.hu&gt;<br><b><span style="font-weight: bold;">To:</span></b> Amatőr építészek és barkácsolók klubja &lt;epitesz@lists.javaforum.hu&gt;<br><b><span style="font-weight: bold;">Sent:</span></b> Mon, 28 March, 2011 11:09:56<br><b><span style="font-weight: bold;">Subject:</span></b> Re: [Epitesz-barkacs] aramfejleszto Re: villany rotációs<br></font><br><div>
        <div>
                Sziasztok!</div>
        <div>
                &nbsp;</div>
        <div>
                Arra gondolok, hogy az elektromos teljesítménynél azt adják meg, amit a generátor le tud adni.</div>
        <div>
                Amit a vezetékei elbírnak túlmelegedés nélkül hosszú ideig.</div>
        <div>
                Vagyis valószínűleg két ilyen generátort is elbírna az a Honda motor.</div>
        <div>
                &nbsp;</div>
        <div>
                A rotációs kapát is szerintem maximum félteljesítményen használtam.</div>
        <div>
                Amit én használtam az kétütemű volt. Szerintem félteljesítményen hosszabb az élettartama.</div>
        <div>
                Azért is tervezték így, hogy durván félteljesítményen menjen, amikor a maximális elektromos teljesítményt veszik</div>
        <div>
                ki a generátorból.</div>
        <div>
                &nbsp;</div>
        <div>
                Van gépész közöttünk? Akkor javítson ki, ha tévedek!</div>
        <div>
                &nbsp;</div>
        <div>
                Üdv. Tibi</div>
        <div>
                <br>
                <br>
                "Mágus Bérprogram Demo " &lt;magus.demo@dpg.hu&gt; írta:</div>
        <blockquote style="border-left:3px solid lightGray;padding-left:3px;">
                Kormos&nbsp;Imre&nbsp;&nbsp;&lt;ikormos@freemail.hu&gt;&nbsp;2011.03.27.&nbsp;10:31:45&nbsp;+2h-kor&nbsp;írta:<br>
                <br>
                &gt;&nbsp;Egy&nbsp;benzinmotor&nbsp;teljesítményét&nbsp;a&nbsp;főtengelyen&nbsp;mérhető&nbsp;adattal&nbsp;adják&nbsp;meg,&nbsp;igy<br>
                &gt;&nbsp;ne&nbsp;számolj&nbsp;a&nbsp;30%-al.<br>
                &gt;&nbsp;A&nbsp;2.9&nbsp;kw-hoz&nbsp;képest&nbsp;a&nbsp;750W&nbsp;meg&nbsp;lófing...<br>
                &gt;&nbsp;Még&nbsp;érzésre&nbsp;is.<br>
                &gt;&nbsp;KI<br>
                -----------&nbsp;<br>
                Áramfejlesztő,&nbsp;generátor.&nbsp;Villamos&nbsp;teljesítmény:&nbsp;Egyfázis:&nbsp;2,2kVA&nbsp;-&nbsp;9,5A&nbsp;Motor<br>
                <br>
                típus:Honda&nbsp;GX-160.&nbsp;Motor&nbsp;teljesítmény:&nbsp;5,5LE&nbsp;Fogyasztás&nbsp;(liter/óra):&nbsp;1,1&nbsp;...<br>
                <br>
                az&nbsp;5,5LE&nbsp;&nbsp;az&nbsp;4,05kW&nbsp;lenne,&nbsp;ehhez&nbsp;képest<br>
                &nbsp;a&nbsp;2,2kVA&nbsp;-&nbsp;9,5A&nbsp;szintén&nbsp;lófing<br>
                <br>
                pedig&nbsp;ezek&nbsp;a&nbsp;vackok&nbsp;közös&nbsp;tengelyen&nbsp;vannak,&nbsp;tehát&nbsp;szíjáttétel&nbsp;veszteség&nbsp;sincs<br>
                <br>
                a&nbsp;fenti&nbsp;gépben&nbsp;&nbsp;akkor&nbsp;mi&nbsp;a&nbsp;vacak?<br>
                mert&nbsp;a&nbsp;benzines&nbsp;tengely&nbsp;4kW-ot&nbsp;ad&nbsp;le&nbsp;papíron,&nbsp;de&nbsp;csak&nbsp;2kW-nál&nbsp;kevesebbet<br>
                termel<br>
                tehát&nbsp;valami&nbsp;nagy-nagy&nbsp;baj&nbsp;lehet&nbsp;benne&nbsp;:-(&nbsp;&nbsp;pedig&nbsp;a&nbsp;Honda&nbsp;egy&nbsp;márkás<br>
                <br>
                &nbsp;<br>
                &nbsp;<br>
                &nbsp;<br>
                _______________________________________________<br>
                Epitesz&nbsp;mailing&nbsp;list<br>
                Epitesz@lists.javaforum.hu<br><span>
                <a target="_blank" href="http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz">http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz</a></span></blockquote>
</div>
</div></div><div style="position:fixed"></div>


</div></body></html>