pedig a vasuti agyazatnam tenyleg az a lenyege, hogy elromlik benne a kozuzalek.<div><br></div><div>az adja a rugalmassagat, rezgeselnyelo kepesseget, hoggy a sarkukkal-elukkel tamaszkodnak egymason a kodarabok. ahogy kopik le az ele, meg tomodnek el a kozte levo resek a belemosott porral, tormelekkel, ugy romlik el a rugalmassaga es tomorodik fixre. azert sullyed meg, mert nem tudja mar kirugozni a vonat sulyat. </div>
<div><br></div><div>az alap krampacsolas is az, hogy felhuzzak a sint, es uj kavicsot toltenek a meglevo koze, meg azzal hogy megmozgatjak fellazitjak, es uj feluleteken fognak egymason tamaszkodni.</div><div><br></div><div>
Vajk<br><br><div class="gmail_quote">2012/12/3 Zsolt <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:epitesz1@telectronic.hu" target="_blank">epitesz1@telectronic.hu</a>&gt;</span><br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
ak nem hiszem el, hogy egy teszem azt 80 évig használt kavics elromlik</blockquote></div><br></div>