olvastam. de ha kell tudok szakirodalmat szerezni, sogornom mostanaban pont ezekhez a felujitasokhoz tervezi a hidakat, atjarokat.<div><br></div><div>Vajk<br><br><div class="gmail_quote">2012/12/3 jhidvegi <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:jhidvegi@gmail.com" target="_blank">jhidvegi@gmail.com</a>&gt;</span><br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Vajk Fekete wrote:<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
pedig a vasuti agyazatnam tenyleg az a lenyege, hogy elromlik benne a<br>
kozuzalek.<br>
<br>
az adja a rugalmassagat, rezgeselnyelo kepesseget, hoggy a<br>
sarkukkal-elukkel tamaszkodnak egymason a kodarabok. ahogy kopik le<br>
az ele, meg tomodnek el a kozte levo resek a belemosott porral,<br>
tormelekkel, ugy romlik el a rugalmassaga es tomorodik fixre. azert<br>
sullyed meg, mert nem tudja mar kirugozni a vonat sulyat.<br>
</blockquote>
<br>
Ezt olvastad valahol, vagy csak gondolod?<br>
<br>
Mert hogy a régi sineken lehet megfigyelni leginkább, hogy szinte rugózik az egész, ahogy foleg a mozdony rámegy. Ha közelrol nézi az ember, látható, hogy centi nagyságrendu a süllyedés, aztán visszaemelkedik.<br>
<br>
Majd megfigyelem az újnál, hogy ott mi az ábra. Nekem gyanús, hogy pont ez az, ami jó mereven áll, de majd elmesélem, mit láttam.<br>
<br>
hjozsi <br>
______________________________<u></u>_________________<br>
Epitesz mailing list<br>
<a href="mailto:Epitesz@lists.javaforum.hu" target="_blank">Epitesz@lists.javaforum.hu</a><br>
<a href="http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz" target="_blank">http://lists.javaforum.hu/<u></u>mailman/listinfo/epitesz</a><br>
</blockquote></div><br></div>