<div dir="ltr"><div>&quot;<span style="font-size:12.800000190734863px;font-family:arial,sans-serif">ha kell fel tudok tekerni 30 fokos emelkedőn.&quot;<br></span><br></div><div>Ez nagyon kemeny, minden elismeresem.</div><div>
<br></div><div>Vajk</div></div><div class="gmail_extra"><br><br><div class="gmail_quote">2013/5/13 Zsolt <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:epitesz1@telectronic.hu" target="_blank">epitesz1@telectronic.hu</a>&gt;</span><br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
két váltókar egyesítése?<br>
</blockquote>
<br>
Minek ?<br>
<br>
Nekem elől egy 52-es meg egy mittudomén mekkora kisebb,<br>
míg  hátul 9 sebességes ahol a legkisebb 11 fogas.<br>
<br>
Csak a hátsó váltót használom az elsőn nincs is váltó, így a kisebb kerék nincs használva.<br>
<br>
Ha kell tudok vele tekerni 40-et,<br>
ha kell fel tudok tekerni 30 fokos emelkedőn.<br>
Ettől többre nincs szükség normál utcai használatban szerintem.<br>
<br>
zsolt<br>
<br>
______________________________<u></u>_________________<br>
Epitesz mailing list<br>
<a href="mailto:Epitesz@lists.javaforum.hu" target="_blank">Epitesz@lists.javaforum.hu</a><br>
<a href="http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz" target="_blank">http://lists.javaforum.hu/<u></u>mailman/listinfo/epitesz</a><br>
</blockquote></div><br></div>