<div dir="ltr">Most ebbol a listabol huzd ki azokat, ahol elszakitod a lancot.<div><br></div><div>pl a 48/24 baromira fesziti a lancot, es mint latod ekvivalens a 28/14-el, egyszeruen nem szabad hasznalni es kesz.</div><div style>
28/12 detto.</div><div style><br></div><div style>normal haladasban (pont mint a kamionnal) nem akarsz ilyen kis lepesekben valtogatni. ezert nincs ertelme szepen egymas utan legyen a hasznalhato kb 14 fokozat.</div><div style>
<br></div><div style>ha megjott a hegy, es nagyot akarsz valtoztatni akkor dobsz az elson, ha meg csak kicsiket, akkor pattingatod a hatsot.</div><div style><br></div><div style>Vajk</div><div><br></div></div><div class="gmail_extra">
<br><br><div class="gmail_quote">2013/5/13 Cser Tamas <span dir="ltr"><<a href="mailto:maguspr53@gmail.com" target="_blank">maguspr53@gmail.com</a>></span><br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
18 sebességesnél:<br>
elöl 28 - 38 - 48 (túra)<br>
( hátul 6 ) Fogszám: 12-14-16-18-20-24<br>
<br>
csak elöl váltva igencsak érezhető a "nagy váltás"<br>
28/18 1,555<br>
38/18 2,111<br>
<br>
az egymást követő áttételek a 2 kar "vegyes váltójával"<br>
sikerülne:<br>
<br>
48/12 4<br>
48/14 3,43<br>
38/12 3,17<br>
48/16 3<br>
38/14 2,71<br>
48/18 2,67<br>
48/20 2,4<br>
38/16 2,375<br>
28/12 2,333<br>
38/18 2,111<br>
48/24 2<br>
28/14 2<br>
38/20 1,9<br>
28/16 1,75<br>
38/24 1,583<br>
28/18 1,555<br>
28/20 1,4<br>
28/24 1,167<br>
<br>
gépészetileg hogy lehetne "házasítani" a két kart?<br>
( kamionnál 5 seb x felező = 10 sebesség )<br>
_______________________________________________<br>
Epitesz mailing list<br>
<a href="mailto:Epitesz@lists.javaforum.hu">Epitesz@lists.javaforum.hu</a><br>
<a href="http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz" target="_blank">http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz</a><br>
</blockquote></div><br></div>