<div dir="ltr"><div><div><div>Hali!<br><br></div>Sehogy. Nincs értelme. Nem illik azokat a fokozatokat használni, ahol nagyon keresztben megy a lánc. <br></div>Ha zavar a dolog, akkor az agyváltó a megoldás. A Shimanónak van már 11 sebességes agyváltója is, más kérdés, hogy nem olcsó. Viszont a lánc mindig ugyanott van, egy karral váltható, álló helyzetben is, az egész zárt, védett helyen van.<br>
<br></div>Szabolcs<br><br></div><div class="gmail_extra"><br><br><div class="gmail_quote">2013. május 13. 9:28 Cser Tamas írta, <span dir="ltr"><<a href="mailto:maguspr53@gmail.com" target="_blank">maguspr53@gmail.com</a>></span>:<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">18 sebességesnél:<br>
elöl 28 - 38 - 48 (túra)<br>
( hátul 6 ) Fogszám: 12-14-16-18-20-24<br>
<br>
csak elöl váltva igencsak érezhető a "nagy váltás"<br>
28/18 1,555<br>
38/18 2,111<br>
<br>
az egymást követő áttételek a 2 kar "vegyes váltójával"<br>
sikerülne:<br>
<br>
48/12 4<br>
48/14 3,43<br>
38/12 3,17<br>
48/16 3<br>
38/14 2,71<br>
48/18 2,67<br>
48/20 2,4<br>
38/16 2,375<br>
28/12 2,333<br>
38/18 2,111<br>
48/24 2<br>
28/14 2<br>
38/20 1,9<br>
28/16 1,75<br>
38/24 1,583<br>
28/18 1,555<br>
28/20 1,4<br>
28/24 1,167<br>
<br>
gépészetileg hogy lehetne "házasítani" a két kart?<br>
( kamionnál 5 seb x felező = 10 sebesség )<br>
_______________________________________________<br>
Epitesz mailing list<br>
<a href="mailto:Epitesz@lists.javaforum.hu">Epitesz@lists.javaforum.hu</a><br>
<a href="http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz" target="_blank">http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz</a><br>
</blockquote></div><br></div>