<div dir="ltr">hiaba van attetel. 120 kilo 300W az kb 1km/h fuggolegesen. tehat 20%-os lejton 5km/h sebesseg, ami hatareset hogy eldol-e a manusz vagy sem. tehat tokmindegy milyen az attetel, az ilyen meredek cuccokhoz vagy baromira kell tudni egyensulyozni, vagy messze 300W felett kell tudni tolni percekig.<div>
<br></div><div>ha ez megvan, akkor jon hogy attetel, ugyesseg, stb.<br><div><br></div><div>Vajk</div></div></div><div class="gmail_extra"><br><br><div class="gmail_quote">2013/5/13 jhidvegi <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:jhidvegi@gmail.com" target="_blank">jhidvegi@gmail.com</a>&gt;</span><br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Vajk Fekete wrote:<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
&quot;ha kell fel tudok tekerni 30 fokos emelkedőn.&quot;<br>
<br>
Ez nagyon kemeny, minden elismeresem.<br>
</blockquote>
<br>
Nem úgy van az valahogy, hogy ha a bicaj sebváltója olyan, akkor akár több tekerés tartozik egy méter megtételéhez, mint gyalog menve sima lépés kis lépésekben? Persze a holtpont... nincs lendkerék sehol ugye.<br>
<br>
Gyalog 45 foknál meredekebb helyen, mondjuk hülye lépcsőn, sőt, létrán :-) is fel tud menni egy átlagember. A bicikli meg lehet egy gép, ami kisebb erőt, nagyobb mozdulatokat kíván.<br>
<br>
Más kérdés, hogy van-e ilyen durva áttételű sebváltó. Én nem biciklizek, nem tudom.<br>
<br>
hjozsi <br>
______________________________<u></u>_________________<br>
Epitesz mailing list<br>
<a href="mailto:Epitesz@lists.javaforum.hu" target="_blank">Epitesz@lists.javaforum.hu</a><br>
<a href="http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz" target="_blank">http://lists.javaforum.hu/<u></u>mailman/listinfo/epitesz</a><br>
</blockquote></div><br></div>