<p>na ilyen a kondi benne</p>
<div class="gmail_quote">2013.06.11. 16:34, &quot;Cser Tamas&quot; &lt;<a href="mailto:maguspr53@gmail.com">maguspr53@gmail.com</a>&gt; ezt írta:<br type="attribution"><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
jhidvegi &lt;<a href="mailto:jhidvegi@gmail.com">jhidvegi@gmail.com</a>&gt; írta, 2013.06.11.:<br>
&gt; Cser Tamas wrote:<br>
<br>
&gt;&gt; a digi mérővel a tekercs ohmos értékét meg tudom mérni<br>
&gt;&gt; (szakadás vs zárlatos vs. főtekercs/segédtekercs léte)<br>
&gt;<br>
&gt; Végülis a szakadás detektálására tényleg jó, de a tekercs ohmja nem nagyon<br>
&gt; mérvadó semmire. A mért érték olyan kicsi lesz, hogy abból bazi áramokat<br>
&gt; lehet<br>
<br>
egy hűtőszekrény motorjánál arra elég volt<br>
hogy a kisebb ohmos lett a főtekercs és a nagyobbik a segéd,<br>
és hol van a közös pontjuk, és hova kössem a<br>
nyomógombot (ami a relé emulációjaként működik)<br>
<br>
&gt; számolni. Meg hát nem lehet tudni, mekkorának kéne lennie. Szkóppal látni<br>
&gt; lehet<br>
&gt; az ábrából, hogy jó-e a tekercs, vagy tényleg zárlatos. Akkor célszerű<br>
&gt; gyanakodni, ha marhára melegszik a motor akkor is, ha amúgy felpörög.<br>
&gt;<br>
&gt; hjozsi<br>
_______________________________________________<br>
Epitesz mailing list<br>
<a href="mailto:Epitesz@lists.javaforum.hu">Epitesz@lists.javaforum.hu</a><br>
<a href="http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz" target="_blank">http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz</a><br>
</blockquote></div>