<p>nagyon sok wd 40 3órát állni hagyni, kalapáccsal megütögetni több helyzetbõl, újra sok wd 40 3 órára, még egy kalapálás és megpróbálni megindítani. <br>
ha beletörik sajna csak a fúrás segít meg a kihajtó cuccok. <br>
ha van multiszerszámod (fein multimaster szerû izé), azokhoz van vékony fémfûrész, azzal meg lehet próbálni a csonkba hornyot vágni csavarhúzónak. </p>
<div class="gmail_quote">2013.09.07. 10:40, &quot;Zsolt&quot; &lt;<a href="mailto:epitesz1@telectronic.hu">epitesz1@telectronic.hu</a>&gt; ezt írta:<br type="attribution"><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Sziasztok,<br>
<br>
A most éppen aktuális projekt egy dizel autó turbó javítása.<br>
<br>
Igen ám, de már ott elakadtunk, hogy a kipufogó oldali csavarokat kb. lehetetlen kiszedni.<br>
Egy már beletört, de előttem sok idővel ezelőtt már 2 másikat is valaki beletört.<br>
<br>
Szóval mégis, hogy lehetne kiszedni a csavarokat, legalább egy pár darabot, hogy legyen ami tartja a turbó javítás után is a helyén a cuccot és ne kelljen még azzal is foglalkozni, hogy csavar helyeket készítek.<br>
<br>
köszi<br>
<br>
zsolt<br>
<br>
______________________________<u></u>_________________<br>
Epitesz mailing list<br>
<a href="mailto:Epitesz@lists.javaforum.hu" target="_blank">Epitesz@lists.javaforum.hu</a><br>
<a href="http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz" target="_blank">http://lists.javaforum.hu/<u></u>mailman/listinfo/epitesz</a><br>
</blockquote></div>