<p>nagyon szupi  vagy, köszi!</p>
<div class="gmail_quote">2013.09.11. 19:46, &quot;szlretro&quot; &lt;<a href="mailto:szlretro@freemail.hu">szlretro@freemail.hu</a>&gt; ezt írta:<br type="attribution"><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Hello Endre,<br>
<br>
2013. szeptember 10., 9:26:41, írtad:<br>
<br>
ES&gt; Léteznek ilyenek, de fogalmam sincs, mennyibe kerülnek.<br>
<br>
Sziasztok!<br>
<br>
Ha belebeszelhetek, akkor mondanam a tapasztalatokat :)<br>
<br>
Apamnak csipoizuleti problemai miatt az anno a hazhoz tervezett es<br>
epitett kulso :( lepcso nem palya.<br>
Meg tudott menni / segiteni, mikor elkeszult a lift, akarom mondani<br>
teheremelo :)<br>
A lenyeget valaki mar megfogalmazta kicsit maskepp, de mi ehhez<br>
tartottuk magunkat: durvan tul lett meretezve:<br>
<br>
3F motoros csorlo szoloban 400, felesben 800 kg nevleges<br>
terhelhetoseg (igy hasznaljuk), fekkel, stb. (6 eve kb. 170eFt)<br>
<br>
120-as vas U gerendakbol epitve a padlasra a keret, aminek a tetejen<br>
az uszos (kerekeken el tud mozdulni a csorlo a valtozo V alaku<br>
kotelpalya szoge es a feltekert kotel miatt) csorlo (kb. 70eFt<br>
vasanyag, munkat mi megoldottuk)<br>
<br>
a kast kiegyenlitettuk teljesen, igy a vezetoszarnak eleg lett a<br>
30-as T vas<br>
a tetejen a visszafordito acelcsiga dupla csapagyazassal esztergalyos<br>
keszitette asszem 6eFt-ert<br>
<br>
elektronikat en megoldottam (relezve, extra reteszelessel + bolti<br>
gorgos vegallaskapcsolokkal), az olyan 20eFt volt trafóval, mindennel<br>
(24V-os a vezerles)<br>
<br>
fszt-emelet-padlas, mindharomnal teljes erteken kifert a kas<br>
<br>
mindenhol hivo, veszleallito (kasban is)<br>
<br>
eddig 2x csereltunk kotelet, de igazabol csak a biztonsag miatt (a<br>
lecserelt kotelnek semmi baja nem volt, uh a jovore nezve marad a<br>
vattaproba)<br>
<br>
terhelesek (ja, a kas uresben olyan 80kg korul van):<br>
1.<br>
apam (130kg korul)<br>
anyam (70kg korul)<br>
en (100kg)<br>
Meg csak a hangja sem valtozott :)<br>
2.<br>
betonoztuk a padlast, nem tudok tomegeket: itt indulaskor<br>
mar egy picit rantott, de itt meg nem volt a kozelben<br>
ember, aki serulhetett volna: olyan 500kg lehetett rajta<br>
<br>
aramszunet:<br>
volt par, foleg az elejen, amikor meg nagyon asszimetrikus volt a 3F<br>
ez hivatalosan ki lett egyenlitve, azota nem volt (3e-es kis<br>
falu)<br>
<br>
aramszunetre gondolkodtunk, h mi lenne a jo, felmerult<br>
12V-os autos csorlo akkuval, kezi hajtanyos flaschenzug, de vegul a<br>
letra maradt :)))<br>
van egy fix es egy mozdithato letra is, eddig 2x kellett hasznalni,<br>
mikor meg nem volt szimmetrikus a 3F es nem volt senki otthon, aki<br>
visszanyomta volna :)))<br>
<br>
Bocs, kicsit hosszu lett, ha van meg kerdes, szivesen valaszolok.<br>
<br>
Jah, az arak: ha jol szamolom akkor<br>
3F + kiegyenlites (nem volt csak 1F fatereknal): 75 asszem<br>
csorlo 170<br>
vas 70<br>
delej :) 20<br>
visszafordito csiga 6<br>
<br>
osszesen kb.: 350eFt<br>
<br>
Kertunk elotte ajanlatokat is:<br>
<br>
legolcsobb okosba&#39; : 3 milla<br>
papirozva: 6 milla<br>
<br>
Hozzatartozik az igazsaghoz, hogy ott automata ajto lett volna<br>
fszt-emelet, de a padlasra nem ment volna fel...<br>
<br>
<br>
udv,<br>
e.<br>
<br>
_______________________________________________<br>
Epitesz mailing list<br>
<a href="mailto:Epitesz@lists.javaforum.hu">Epitesz@lists.javaforum.hu</a><br>
<a href="http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz" target="_blank">http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz</a><br>
</blockquote></div>