<div dir="ltr">en nem sokat szereltem eletemben autot, de erdekes lenne hogy a kivett gyertya milyen? netan bekopott, kormos? Ugyanazt visszateve mukodik tovabb? nem a hengerszelloztetestol javul meg a gyertyacserekor?<div>
<br></div><div>Vajk</div></div><div class="gmail_extra"><br><br><div class="gmail_quote">2014/1/7  <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:szepygab@gmail.com" target="_blank">szepygab@gmail.com</a>&gt;</span><br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Gratula a géphez, nem kis munka lehetett!<br>
<br>
A hibaleírás alapján vagy üzemanyagellátási gondra tippelek, vagy a<br>
gyújtótrafó környékén néznék körül (trafó, megszakító, kondenzátor,<br>
nagyfesz kábel a pipával). Az elég nyilvánvaló, hogy nem gyertyaprobléma.<br>
<br>
Gábor<br>
ex-trabis :-)<br>
<br>
Orbán Mihály írta 7 Jan 2014  1:40 levelében:<br>
<br>
&gt; Sziasztok!<br>
&gt;<br>
&gt; Még anno a &#39;80-as évek vége felé összetákoltam egy kistraktort. (<br>
&gt; <a href="http://www.minyu.hupont.hu" target="_blank">www.minyu.hupont.hu</a>  Trakesz menü.) Jawa motorral kezdődött, majd<br>
&gt; kapott egy Pannóniát, aztán a törzsfejlődés során egy, a világon<br>
&gt; egyedülálló egy hengeres Trabant motor után a sokadik két hengerest<br>
&gt; fogyasztja.  Ritkán használom, mert ha megfog a rendőr, az nagyon<br>
&gt; sokba kerülne nekem. Most megint kellene. Majd két évet állt egy<br>
&gt; színben. Szerencsére némi hidegindító segítségével cirka 5 perc alatt<br>
&gt; elindult. Az azonban idegesít, hogy vagy 6-8 éve az a rögeszméje, hogy<br>
&gt; a karburátortól távolabb eső henger indítás után vagy fél perccel<br>
&gt; megáll. Eltűnik a szikra. Kiveszem a gyertyát, beteszek egy másikat és<br>
&gt; láss csodát, vagy fél percig megint jó. Néha még 5-6 percet is kibír.<br>
&gt; Aztán gyertya csere. Az sem baj, ha egy már nem működőt teszek vissza,<br>
&gt; mert az újra jó lesz egy kis ideig, ha eleget &quot;pihent&quot;. Vettem bele<br>
&gt; újat is. Az órákat kibírt, aztán kezdődött a móka megint. Szeretnék<br>
&gt; tippeket, ötleteket kapni tőletek, hogy mit kellene kicserélni,<br>
&gt; javítani, hogy megszűnjön a kellemetlen jelenség. Most hegesztettem<br>
&gt; össze egy több mint 3 méter hosszú emelőkaros trélert, ami<br>
&gt; hidromotoros csörlővel emel magára sok mázsás I gerendákat, ugyanis<br>
&gt; egy nem messze levő telephelyről kell őket hazahoznom. Jó lenne, ha<br>
&gt; nem kellene minden percben gyertyacsere miatt megállnom. Mivel a<br>
&gt; Trabant olyan mint a foci, vagy a politika (mindenki tudja a tutit)<br>
&gt; bízom benne, hogy jó pár Trabi-szaki van köztünk.<br>
&gt;<br>
&gt; Köszönettel.  Misi<br>
&gt;<br>
&gt; ---<br>
&gt; A levél vírus, és rosszindulatú kód mentes, mert az avast! Antivirus<br>
&gt; védelme ellenőrizte azt. <a href="http://www.avast.com" target="_blank">http://www.avast.com</a><br>
&gt;<br>
&gt; _______________________________________________<br>
&gt; Epitesz mailing list<br>
&gt; <a href="mailto:Epitesz@lists.javaforum.hu">Epitesz@lists.javaforum.hu</a><br>
&gt; <a href="http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz" target="_blank">http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz</a><br>
<br>
<br>
<br>
Üdv<br>
<br>
szepygab<br>
<a href="http://jokaja.hu" target="_blank">http://jokaja.hu</a><br>
<br>
_______________________________________________<br>
Epitesz mailing list<br>
<a href="mailto:Epitesz@lists.javaforum.hu">Epitesz@lists.javaforum.hu</a><br>
<a href="http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz" target="_blank">http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz</a><br>
</blockquote></div><br></div>